15 Haziran 2010 Salı

AFFETME TEKNİĞİ

AFFETME TEKNİĞİ


Bir önceki yazımda sizinle kişisel bir deneyimimi paylaşmış ve affetmenin hayatımızdaki önemini anlatmıştım.


Şimdi içinizdeki affediciliği ortaya çıkarmanız için size çok basit ve etkili bir yöntem öneriyorum.


Hayatınızda affetmekte zorlandığınız birileri varsa bunu öncelikle kendiniz için yapın ve yaşam boyu taşıyacağınız bu ağır yükten kurtulun.


Gece yatmadan önce, iyice gevşeyin, zihninizi sessizleştirin, derin nefes alın verin ve kendinizi serbest bırakın. İçinizdeki Yüce Varlığın sevgisini düşünün.


Sonra şunları kendizin de duyabileceği bir tonda söyleyin;


(Sizi inciten kişinin adını düşünün). Tamamen affediyorum, zihinsel ve manevi olarak azat ediyorum. Onla yaşadığım her şeyi affediyorum. Ben özgürüm O da özgür. Bu harika bir duygu.


Beni incitmiş olan herkesi ve her şeyi özgür bırakıyorum. Her biri için sağlık, mutluluk, huzur ve hayatın nimetlerini diliyorum.


Bu kişi ya da olay aklınıza geldiğinde sadece İyilik dileyin ve Huzur seninle olsun deyin.


Giderek bu kişi ya da deneyimi daha az düşündüğünüzü ve sonunda bunun tamamen kaybolarak hafifleştiğinizi, özgürleştiğinizi hissedeceksiniz.


Sevgiler.

2 yorum: