3 Ekim 2010 Pazar


AFFETME MEDİTASYONU


Affediciliğin gerçek anlamı kendini affetmektir. Affedicilik düşüncelerimizi ilahi uyum yasasıyla paralel hale getirmektir. Eğer sağlıklı ve mutlu bir hayat istiyorsak bizi incitmiş olan herkesi affederek işe başlamalıyız. Düşüncelerimizi ve duygularımızı ilahi yasa ve düzenle uyumlu hale getirerek kendimizi affedelim. Başkalarını affetmeden kendimizi tamamen affedemeyiz.


Günümüzde tıbbın psikosomatik alanı, romatizmadan, kalp hastalığına kadar birçok hastalığın arkasında içimizde biriktirdiğimiz öfkenin, başkalarını yargılamanın, vicdan azabının, pişmanlıkların ve düşmanlıkların olduğunu vurgulamaktadır. Bu olumsuz duyguların neden olduğu stres, vücudun bağışıklık sistemini doğrudan etkiler ve bizi hastalıklara açık hale getirir.


Başkalarını affetmek, zihinsel ve duygusal sağlığımız için gereklidir. Zihninizde ve kalbinizde karşınızdaki kişi hakkında hiçbir yakıcı duygu kalmayana kadar ona sevgi, huzur, keyif ve bilgelik verin. Bu affediciliğin “asit” testidir.


Şimdi sizle “imajinasyon” yöntemi ile affetme meditasyonu yapacağız. Reikiye uyumlanmış arkadaşlarımız çalışma sırasında reiki kanallarını açabilirler.


Bu çalışmada affetmek istediğiniz kişiyi kendiniz seçeceksiniz.


Çalışma yapacağınız odada; 1 bardak su, 1 kase kalın tuz, 1 kase toprak, varsa mum ve varsa “ametist” kristalini çalışmanız boyunca yakınızda bulundurun. Sevdiğiniz doğa seslerini içeren meditasyon müziği çalışmanıza eşlik edebilir.


Çalışmanızı yarıda kesmeyin ve seçimlerinizi kendi iradeniz ile “yalnız kendiniz” için yapın.


Şimdi rahatsız edilmeyeceğiniz bir ortamda rahat bir şekilde yatağa uzanın ve gevşeyin.


Burnunuzdan derin bir nefes alın, birkaç saniye tutun ve ağzınızdan kuvvetlice verin.

Bunu birkaç kez tekrarlayın.


En sevdiğiniz çiçeği elinize alın, çiçeğin kokusunu içinize çekin, içiniz taptaze çiçek kokusuyla doluyor. Önünüzde üzerinde mumlar yanan bir pastayı görün. Aldığınız tüm nefesi tutarak önünüze gelen pastanın tüm mumlarını söndürün. Çiçeği tekrar koklayın, kokusunu tutun ve tekrar önünüze gelen pastanın mumlarını söndürün.


Şimdi normal nefes ritminize dönün ve kendinizi olabildiğince sakin bırakın.


Ben... (Adınızı ve soyadınızı söyleyin) bütünün ve benim en yüksek hayrıma olacak şekilde (Çalışma yapacağınız kişinin adını ve soyadını söyleyin), ile ilişkimin iyileşmesine, negatif enerjilerden arınmasına, ve bu kişiyle ilgili derslerimi rahatça, zevkle ve huzurla almaya niyet ediyorum”.


Reiki kanalımı sevgiyle açıyorum. Yüksek Benliğimi, Reiki Rehberlerimi ve Baş Melek Mikail’i bana yardım etmeleri için davet ediyorum.


“Sevgili egom bu çalışmanın dışında kal ve izleyici ol”.



“Şu an ben kendi yüksek irademle bu çalışmayla ilgili dirençlerimi serbest bırakıyorum ve şifa bulmayı diliyorum”.


“Yaratıcı kaynaktan beyaz koruyucu ışığı göndermesini diliyorum. Kaynaktan gelen beyaz ışık beni sarmalıyor ve içine alıyor. Bu ışık kanallarından sadece sevgi ve pozitif enerjiler sızabilir”.


Şimdi karşınıza o kişinin geldiğini görün...


Sadece aranızda göbekten atılmış bir kordon olduğunu görün ve hissedin.

Bu kordon ilişkinin tüm negatif enerjilerini temsil ediyor.


“Bütünün ve benim en yüksek hayrıma................ile aramda tüm negatif enerjileri içeren bağı kesiyorum ve elimdeki mor balona dolduruyorum.


“Seni affettim, seni bağışlıyorum ve seni seviyorum.

Seni affettim, seni bağışlıyorum ve seni seviyorum.”


“Sevgili... lütfen sen de aramızdaki negatif enerjiyi içeren bağın kendi tarafını kes.


Artık ikimiz de hürüz. Mor balonun ağzını mor bir iple bağlıyorum ve sevgiyle evrene bırakıyorum.


Bütünün ve bizim en yüksek hayrımıza evrende ilerleyen balonu patlatıyorum”.


Baş Melek Mikail’den bütün bedeninizi ve auranızı beyaz bir ışıkla doldurmasını rica edin.


Şimdi tekrar edin;


“Ben kendimi tam olduğum gibi her halimle seviyorum.

Ben kendimi tam olduğum gibi kabul ediyorum.

Yaşadığım herşeyin en yüce hayrıma olduğunu kabul ediyorum.

Yaşadığım her şeyin benim ruhsal gelişimim için olduğunu kabul ediyorum”.


Yaşadığım her şeyin varlığına şükrediyorum.

Ben kendimi seviyorum.

Ben kendimi sevgiye teslim ediyorum

Ben kendimi affediyorum”.


Derin bir nefes alın, tüm bedeninizin, auranızın pembe bir ışıkla dolu olduğunu görün ya da hissedin.


Şimdi karşınızdaki insana kalbinizden pembe bir ışık gönderirken tekrarlayın;


“Ben seni tam olduğun halinle kabul ediyor ve onaylıyorum.

Seninle yaşadığım her şeyin en yüce hayrıma olduğunu kabul ediyorum.

Ben senin varlığına şükrediyorum,

Ben seni affediyorum.

Ben seni bağışlıyorum”.


Onun bedeninin ve aurasının pembe ışıkla dolduğunu görün ya da hissedin.


Bir çiçek bahçesindesiniz, en sevdiğiniz çiçeklerden bir demet alın ve çalışma yaptığınız kişiye gidin;


“Lütfen bu çiçekleri kabul et;


Ben seni tüm olanlardan dolayı bağışlıyorum.

Sevgiyle affediyorum, lütfen sen de beni affet”.


İsterseniz sarılın, öpün, içinizden geldiği davranın. Onun size gülümsediğini görün.


“Seni kendimden, kendimi senden özgür bırakıyorum.

Yolun sevgiyle aydınlansın.

Bırakın, el sallayın ve onun gittiğini görün”.


Bu kadar uzun bir çalışmayı ezberinizde tutmanız zor olabilir. Genelde bu çalışmayı Reiki eğitmeni, kişiye tekrarlatarak yaptırır. Eğer siz çalışmayı evinizde ve tek başınıza yapmak isterseniz, telefonunuza ya da bir CD’ye sesinizi kaydedebilir, sonra çalışma esnasında sesinizi dinleyerek içinizden tekrar edebilirsiniz.


Sevgiyle kalın.

1 yorum:

  1. Merhabalar. Paylastiklarinizin üzerinden bu kadar zaman gecmesine ragmen, yazilarinizdan zevkle yararlaniyorum. Bilmeden, reiki merakimi beslememe yardim ediyorsunuz. Kisa bir zaman reikiyle tanismayi denedim, ancak kendi basima yaparken zorlanmistim.Yazilariniz cidden cok guzel. Güzin hanim, tekrar yazmalisiniz .umarim ki yeni reiki konulariyla teknikleriyle gelirsiniz. Sevgilerle.

    YanıtlaSil